LE SENIOR

Naj bo vadba v zrelih letih prijetno doživetje … 

Zmerna telesna dejavnost je pomembna v vseh življenjskih obdobjih. Največji učinek in pomen pa ima predvsem v tretjem življenjskem obdobju, saj zavira proces staranja, zmanjšuje obsežnost kroničnih obolenj, ohranja zdravje, samostojnost, mobilnost, zdrave kosti in mladostno svežino. Vse skupaj pripomore k boljšemu počutju, ohranjanju primerne telesne teže, preventivi pred boleznimi in vitalnosti življenja.  Poleg tega z vadbo v družbi prenovimo tudi socialno dimenzijo

Pripravili smo nekaj programov, ki jih bomo po dnevu odprtih vrat (20. in 21.5.) na vaše želje osvežili:

  1. LE SENIOR 4 ali 8 – 4 ali 8 obiskov/ mesec, kjer izbirate med FITNES programom, SKUPINSKIMI VODENIMI VADBAMI in BAZENOM. Glede na vaše zdravstveno stanje, telesne sposobnosti in želje, vam svetujemo izbiro vaj v fitnesu in vrsto skupinske vadbe, ki je primerna za vas. V bazenu izvajamo dve skupinski vadbi, lahko pa se odločite za samostojno plavanje. 
  2. LE SENIOR FITneomejen obisk FITNESA v dopoldanskem času od 6:00 do 14:00
  3. LE SENIOR FIT 4 ali 8 neomejen obisk FITNESA v dopoldanskem času od 6:00 do 14:00 in 4x ali 8x/ mesec vadba s kineziologom/ osebnim trenerjem
  4. OSEBNI PROGRAMI – Individualna vadba 1 : 1 s kineziologom oz. osebnim trenerjem 
  5. OSEBNI PROGRAMI – Individualna vadba v manjši skupini 1 : 2, 1 : 3, 1 : 4 (2-4 osebe) s kineziologom oz. osebnim trenerjem, kjer vadite v družbi prijateljev, soproga, novih poznanstev, itd. 
 
Če imate zgodovino telesnih poškodb, kronično bolezen, posebno medicinsko stanje (npr. po operaciji) ali jemljete zdravila se o telesni aktivnosti posvetujte s svojim osebnim zdravnikom, pri nas pa vam bo nato svetoval kineziolog oz. po potrebi fizioterapevt. 
 

EKIPA kineziologov, osebnih trenerjev in inštruktorjev bo poskrbela, da bo vadba v skupini prilagojena vašim sposobnostim in pripravljenosti vsakega vadečega. 

Pomoč strokovnega kadra je nenadomestljiva, predvsem na začetku vadbenega procesa, saj sta demonstracija in nadzor izvedbe posameznih vaj zelo pomembna za vaš napredek in učinkovitost vadbe.

Spoznajte nove ljudi in združite prijetno s koristnim. Po opravljeni vadbi lepo vabljeni na skodelico čaja v Lesport bar.

Pri nas boste zagotovo našli priljubljeno aktivnost zase … vadbe, fitnes in bazen. 

Verujem v starost, prijatelj moj. Delati in postarati se, to je tisto, kar od nas pričakuje življenje. In to, da si nekega dne star in še vedno ne razumeš vsega, ampak da šele spet začenjaš, da spet začenjaš ljubiti, upati, hrepeneti, da poskušaš vse povezovati z oddaljenim in neizrekljivim, vse tja do zvezd.
Rainer Maria Rilke

Katere vrste vodenih vadb svetujemo seniorjem?

Funkcionalne vadbe

Le Cycling + TRX, Le Flex Mobility

Kardio vadbe

Le Cycling, Le Swim, Aqua fitnes

Body & Mind vadbe

Yoga, Pliates, Le Flexibility

Preventivne vadbe

Zdrava Lesport vadba, Le Spinalis, Program regeneracija

ZDRAVA VADBA LESPORT

inštruktorji:
Blaž Kuzmič, Urša Žohar

Si začetnik? Bi se rad ukvarjal s športno aktivnostjo, pa ne veš kako se lotiti?

Pravijo, da je vsak začetek težak, vendar ni nujno temu tako. Zdrava vadba Lesport pomaga ohranjati in razvijati gibalne vzorce, ki jih potrebujemo za opravljanje pomembnih vsakodnevnih življenjskih zahtev. Temelji na razvijanju aerobnih sposobnosti, moči in gibljivosti, pravilnem izvajanju in prilagoditvi zahtevnosti vaj, razvoju zmogljivosti mišic medeničnega dna in razvoju občutka za pravilno držo.

Primerno tudi za seniore. Naj bo začetek prijeten!

Play Video
87504764_205116274202117_2049946040219467776_n

LE CYCLING

INŠTRUKTORJI:
Andraž Obid

Skupinska kardio vadba za vzdržljivost, tehniko in moč na stacionarnem kolesu. Intenzivnost je prilagojena vsakemu posamezniku. Ob glasbeni spremljavi in svetlobnimi efekti se treningi izvajajo v petih različnih območjih, tako aerobno kot anaerobno. 

Pridi in zavrti pedala skupaj z nami!

LE CYCLING + TRX

inštruktorji:

Funkcionalna  vadba s kombinacijo kolesarjenja in vaj za moč. S konceptom treninga pridobivamo na moči, mišičnem tonusu, stabilizaciji ter kondicijski pripravljenosti. Vadbo izvajamo s pomočjo TRX trakov in lastno telesno težo. Zaradi tega lahko telo postavimo v različne položaje in pod različno obremenitev. Vse za VZDRŽLJIVO in LEPO OBLIKOVANO TELO. 

Primerno tudi za seniorje.

odprta vrata (16 of 60)
Sixty-and-Me_How-Swimming-Can-Be-a-Great-Activity-for-Women-Over-60-1000x563

LE SWIM

INštruktorji:
Leni Fafangel

Rekreativno plavanje, kjer je poudarek na učenju pravilne tehnike. Za vse ki, si želite naučiti pravilno plavati in pridobiti plavalno kondicijo ter se obenem imeti fajn.

Primerno tudi za seniorje.


AQUA FITNESS

inštruktorji:
Leni Fafangel, Nika Šturm

Novost na Obali! Učinkovita kardio vadba v vodi, nežna do sklepov in vezi,  z veliko porabo energije. Premagovali bomo upor vode na različne načine – tek pod vodo, z lastno težo, pripomočki, pasovi itd.. Odlična vadba, če je vaš cilj preoblikovanje telesa.

Primerno tudi za (post)rehabilitacijo, nosečnice in seniorje.

Zabava v vodi ob glasbi, zagotovljena! 

odprta vrata (37 of 60)
odprta vrata (55 of 60)

LE FLEX MOBILITY

inštruktorji:
Vita Kremser

Za vse, ki želite izboljšati mobilnost sklepov, raziskati različne gibalne vzorce in razvijati mišično gibljivost. 

Vključuje dinamične in statične raztezne vaje ter vaje za razvoj moči celotnega telesa. Del ure posvetimo tudi sproščanju. Mobilnost in gibljivost sta motorični sposobnosti, ki z leti slabita, zato je priporočljivo redno izvajanje. Primerno tudi za seniore. 

Naj bo vaše telo krepko in gibljivo ob enem!

odprta vrata (35 of 60)

PILATES

inštruktorji:
Vida Zevnik, Žiga Legner, Katja Vršič

Pilates je namenjen predvsem krepitvi mišic trupa, globokim stabilizatorjem, mobilizatorjem hrbtenice in izboljšanju gibljivosti telesa.  Pomaga pri ozaveščanju gibanja in pravilnemu izvajanju gibov pri vsakodnevnih aktivnostih. Če ste podvrženi sedečemu načinu življenja ali nepravilnim gibalnim vzorcem med delovnim časom, preventivno ukrepajte in zaščitite svojo hrbtenico. 

Primerna vadba za vsakogar.

YOGA

inštruktorji:
Yulia Shapieva, Vita Kremser

Celostna oblika vadbe ima ugodne učinke na telo in um, tako da se lahko optimalno pripravimo na dan, ki je pred nami. Poudarjamo pravilno izvedbo in varnost med gibanjem ter usklajenost z dihanjem in zavedanjem.


Yoga je primerna za vsakogar, ne glede na starost, spol, predznanje in gibljivost.

odprta vrata (32 of 60)
IMG_9778-2

LE SPINALIS

Vaditelji:
Urša Žohar

»Hrbtenica je drevo življenja, spoštuj jo.« (Martha Graham)
Preventivna vadba z namenom ohranjanja zdrave hrbtenice. Poudarek bo na krepitvi mišic trupa in obhrbteničnih mišic ter učenju pravilnih vzorcev gibanja in drže. Primerna je za vse starostne skupine.

PROGRAM REGENERACIJA

inštruktorji:
Nika Šturm

Preventivna vadba, ki se jo lahko udeležijo vsi, ki jim zaradi napornega tempa življenja primanjkuje energije in bi si jo radi čim prej povrnili, obenem pa naredili nekaj dobrega zase. Sestavljena iz lažje aerobna aktivnosti, vaj za sprostitev obremenjenih delov telesa in masaže z masažnimi valji. Vadbo zaključimo z odličnim regeneracijskim napitkom.

Primerno tudi za seniorje. 

Sprostitev je pomemben del vadbe!

a6ec3e3c2d9e831ed2b3e217f1406b91

SIMPLE. WE GO THE EXTRA MILE FOR YOU.

Prvi obisk fitnesa + 2x skupinska vadba BREZPLAČNO!