Skupinske vadbe

Radi vadite v družbi?  Ste izbirčni?  Časovno omejeni?

PREDNOSTI NAŠIH SKUPINSKIH SKUPINSKIH VADB:

  • NEOMEJEN obisk vadb – obiskujete lahko vse vadbe, ki so na urniku po lastni izbiri.
  • 18 različnih vadb = 36ur vadb/teden.
  • Vadbe potekajo dopoldne, popoldne in zvečer ter jih tako prilagodite glede na SVOJ URNIK.
  • HITRA PRIJAVA IN ODJAVA na vadbo preko mobilne/ internetne aplikacije Studionaut.
  • Vadba BREZ GNEČE – skupine so omejene z maksimalnim številom prijavljenih (v app spremljate prosta mesta).
  • KLJUČNEGA POMENA – vaje prilagajamo posameznikovim zmožnostim in ciljem!
  • KDORKOLI se lahko priključi k vadbi kadarkoli v letu, saj so vaje stopnjevane od lažje, srednje, do težje izvedbe. 
 

Vrhunska ekipa strokovnih in simpatičnih inštruktorjev so pri nas pogoj za varno in prijetno vadbo!

Glede na vaše osebne cilje in želje vam pomagamo izbrati tisto skupinsko vadbo oziroma kombinacijo tistih, ki vam bodo najhitreje prinesle zastavljene rezultate. 

Ne pozabite, Lesport je družini prijazen športni center, kjer istočasno potekajo vadbe odraslih in otroški programi!

 

Katere vrste skupinskih vadb izvajamo?

Funkcionalne vadbe

Le Cross, Le Cross EXTRA, TNZ, Le HIIT, Le Boks, Le Mix-Full Body, Le Fitball, Le Body

Kardio vadbe

Le Cycling, Le Swim, Le Fitt, Zumba

Body & Mind vadbe

Yoga, Pliates, Barre Pilates, Le Flexibility

Preventivne vadbe

Le Spinalis, Zdrava vadba Lesport

LE BODY

inštruktorji:
Daniel Djurić, Nika Šturm

Vadba za moč, ki temelji na osnovnih vajah z lastno težo in zahteva minimalno opremo (calisthenics). Ta vadba bo okrepila vse velike mišične skupine, prav tako tudi trup, saj imajo te mišice ključno vlogo za stabilizacijo telesa pri tovrstnih vajah. Pridobili boste na moči, mišični masi ter naučili vas bomo obvladati svoje telo v prostoru in času. Izbor vaj prilagajamo glede na stopnjo vaše pripravljenosti. Dobrodošli prav vse ženske in vsi moški, ne glede na trenutno stanje vaše pripravljenosti.

Kako vem, da je kalistenični trening pravi zame? Poskusite ga!

Calypso_Fitness_kalistenika-pompka
Play Video

LE CROSS

inštruktorji:
Nika Šturm, Daniel Djurić

Gre za funkcionalno krožno intervalno vadbo po postajah (ALL in ONE). Med vadbo izvajamo vaje s prosto telesno težo in uporabljamo različne vadbene rekvizite (proste uteži, Kettlebell uteži, TRX trakove, cardio naprave). Izboljšujemo motorične sposobnosti, kot so: moč, vzdržljivost, gibljivost, hitrost, ravnotežje, koordinacija. Težavnost prilagajamo posamezniku v skupini. 

Zahtevnejša različica vadbe je Le Cross NEXT LEVEL.

Namenjena je vsem vadečim, od rekreativcev do dobro treniranih posameznikov. Naj bo vaše telo nepremagljivo!

LE MIX - FULL BODY

inštruktorji:
Sanja Valenčič, Nika Šturm, Katja Vršič

Vadba, ki združuje popolnoma vse! Zabavna in raznolika vadbena kombinacija, ki vas skozi aerobno izkušnjo popelje do porabe odvečne energije, pridobivanja na moči in posledično preoblikovanja celotnega telesa. Inštruktorica zagotavlja, da gre za vadbo, na katero prideš prvič in te zasvoji! Uporaba različnih pripomočkov – ročke, palice, elastike, žoge naredijo vadbo zahtevno, a še vedno primerno za vsakogar.

Za vse, ki iščete raznoliko vadbo in si želite presenečenja kaj bo danes “na meniju”! 

DSC04033
IMG_3091

BARRE PILATES

inštruktorji:
Katja Vršič

Body & mind vadba, ki vključuje elemente pilatesa, baleta, joge in funkcionalnega treninga. Vadimo ob baletnem drogu ali brez njega. Za pripomočke uporabljamo pilates žoge, elastike, lahke uteži, itd.. Z vadbo oblikujemo dolge mišice, povečujemo gibljivost, krepimo globoke mišice in stabilizatorje ter predvsem pozitivno vplivamo na psihofizično počutje. Izginejo tudi bolečine v vratu in hrbtenici, ki nastanejo zaradi večurnega sedenja. 

Rezultat redne vadbe je oblikovanje celega telesa ter izboljšanje telesne drže. 

LE FITT

INŠTRUKTORJI:
Nika Šturm, Daniel Djurić

Kardio vadba, ki bo dobro prepotila in učvrstila vaše telo, saj bomo z uporabo stepa, palice in kolutkov okrepili mišice celotnega telesa. S pomočjo super glasbe se bomo poigrali s hitrostjo izvedbe in številom ponovitev.

Za vse starostne skupine in različno fizično pripravljene, od začetnikov do vrhunsko treniranih, saj je možna Individualna prilagoditev obremenitev.

Bodi FITT!

IMG_2646
odprta vrata (13 of 60)

LE HIIT

INŠTRUKTORJI:
Nika Šturm, Daniel Djurić

Vadba je zasnovana na razvoju vseh motoričnih sposobnosti in pomaga izboljšati energijsko raven – takoj po vadbi se počutite najbolje, kar se lahko! Ta 45 minutni trening vpliva na metabolične procese v telesu, ki so odgovorni za polno izgorevanje kalorij še 24 ur po zaključeni vadbi (FAT BURNING EFFECT). Nobena vadba ni enaka, saj je vsaka unikatno sestavljena in vam ponuja svežo in zanimivo izkušnjo.

Ne pozabite,  smo ekipa, ki vas spodbuja in motivira, vse to v zabavnem in vrhunsko opremljeni dvorani!

ZUMBA

INŠTRUKTORJI:
Ksenija Čajnikova
Zumba je dinamična plesno-športna vadba, zasnovana na principu intervalnega treninga. Združuje aerobiko in različne vrste plesov 
(reggaeton, hip-hop, salsosambo, mambo, merengue in mnoge druge), spremlja pa jo energična latinoameriška glasba. Konec vadbe je namenjen umirjanju in ohlajanju telesa.
 
Energična in zabavna plesna vodena vadba!
zumba
87504764_205116274202117_2049946040219467776_n

LE CYCLING

INŠTRUKTORJI:
Andraž Obid

Kardio vadba za vzdržljivost, tehniko in moč na stacionarnem kolesu. Intenzivnost je prilagojena vsakemu posamezniku. Ob glasbeni spremljavi in svetlobnimi efekti se treningi izvajajo v petih različnih območjih, tako aerobno kot anaerobno. 

Pridi in zavrti skupaj z nami!

TNZ

INŠTRUKTORJI:
Nika Šturm, Daniel Djurić

TNZ je srednje intenzivna vadba, primerna za začetnike kot za športno bolj aktivne. Vadba je usmerjena v krepitev mišic, ki prispevajo k stabilnosti in ravnotežju posameznika ter oblikuje trebuh, noge in zadnjico. Obremenitev povečujemo z uporabo elastik in uteži. Pestra kombinacija vaj in visoko število ponovitev pa povečuje vzdržljivost in pospeši metabolizem za hitrejše izgorevanje maščob. 

TNZ – trebuh, noge, zadnjica za funkcionalno in športno oblikovano telo!

TNZ_3
BAZEN (2 of 8)

LE SWIM

INštruktorji:
Leni Fafangel, Tajda Rešek

Rekreativno plavanje, kjer je poudarek na učenju pravilne tehnike. Za bolj zagrizene pa poskrbimo z bolj zahtevno vsebino plavalnih serij. 

Za vse ki, si želite naučiti pravilno plavati in pridobiti na plavalni kondiciji ter se obenem imeti fajn.

Primerno tudi za seniorje.

Plavanje je lahko tudi zabavno! 🙂

 

YOGA

inštruktorji:
Vita Kremser

Joga je celostna oblika vadbe in ima ugodne učinke na telo kot tudi na naš um. Pravilna izvedba položajev, usklajenost z dihanjem, poglobljeno zavedanje in povezava s samim seboj je tisto, zaradi česar vadba joge prinaša izredne rezultate. Vaše fizično telo bo pridobilo na moči, gibčnosti in vitalnosti, um pa se bo umiril in odprl za nova spoznanja.

Yoga je primerna za vsakogar, ne glede na starost, spol, predznanje in gibljivost.

odprta vrata (32 of 60)
žoge

LE FITBALL

inštruktorji:
Gabrijela Novak

Funkcionalna vadba srednje intenzivnosti z velikimi žogami in ostalimi pripomočki kot so uteži, drsniki, pilates žoge itd.. Z veliko žogo lahko vaje zelo otežimo ali pa olajšamo, saj nam žoga omogoča lažjo tehnično izvedbo in tako lažje dosežemo amplitudo gibanja. Z vajami z ali na žogi povečujemo mišično moč, izboljšujemo medmišično koordinacijo, ravnotežje ter telesno držo. Vadbo boste zaključili s tibetanskimi vajami, ki sproščajo napete mišice, vzpodbujajo hormonsko delovanje in dvigujejo energijo. Naj postane LE FITBALL del vašega tedenskega urnika!

Za vse, ki si želite drugačne in zabavne vadbe! Inštruktorica vas bo presenetila.

ZDRAVA VADBA LESPORT

inštruktorji:
Daniel Djurić

Si začetnik? Bi se rad ukvarjal s športno aktivnostjo, pa ne veš kako se lotiti?

Pravijo, da je vsak začetek težak, vendar ni nujno temu tako. Zdrava vadba Lesport pomaga ohranjati in razvijati gibalne vzorce, ki jih potrebujemo za opravljanje pomembnih vsakodnevnih življenjskih zahtev. Temelji na razvijanju aerobnih sposobnosti, moči in gibljivosti, pravilnem izvajanju in prilagoditvi zahtevnosti vaj, razvoju zmogljivosti mišic medeničnega dna in razvoju občutka za pravilno držo.

Za seniorje in začetnike. Naj bo začetek prijeten!

Play Video
IMG_9778-2

LE SPINALIS

Vaditelji:
Urša Žohar, Daniel Djuric

Preventivna vadba z namenom ohranjanja zdrave hrbtenice. Poudarek bo na krepitvi mišic trupa in obhrbteničnih mišic ter učenju pravilnih vzorcev gibanja in drže. Primerna je za vse starostne skupine.

»Hrbtenica je drevo življenja, spoštuj jo.« (Martha Graham)

LE BOKS

inštruktorji:
Katja Vršič

Ne želimo iz vas narediti tekmovalca boksa, temveč le spraviti v dobro telesno formo.

Začetnik potrebuje le nekaj treningov, da osvoji osnovno boksarsko tehniko in prav vsak ob pravilnem udarcu v vrečo ali fokus, občuti veliko zadovoljstvo. Ni lepšega, po napornem dnevu, udarjati v vrečo.

Sprostitev je pomemben del vadbe!

istock_000014641969small
odprta vrata (35 of 60)

PILATES

inštruktorji:
Ksenija Čajnikova

Pilates je namenjen predvsem krepitvi mišic trupa, globokim stabilizatorjem, mobilizatorjem hrbtenice in izboljšanju gibljivosti telesa.  Pomaga pri ozaveščanju gibanja in pravilnemu izvajanju gibov pri vsakodnevnih aktivnostih. Če ste podvrženi sedečemu načinu življenja ali nepravilnim gibalnim vzorcem med delovnim časom, preventivno ukrepajte in zaščitite svojo hrbtenico. 

Primerna vadba za vsakogar.

LE CYCLING & TRX

inštruktorji:
Leni Fafangel, Nika Šturm

Kardio vadba s kombinacijo »Total body resistence exercise« in aerobnih vaj. S konceptom treninga pridobivamo na vzdržljivosti, moči, mišičnem tonusu in stabilizaciji. Sprva 25-30min kolesarimo na stacionarnih kolesih nato nadaljujemo z vajami za moč s pomočjo TRX trakov, uteži, ostalih pripomočkov in z lastno telesno težo. Telo postavimo v različne položaje in pod različno obremenitev. Primerno tudi za seniorje.

Vse za VZDRŽLJIVO in LEPO OBLIKOVANO TELO. 

odprta vrata (16 of 60)
odprta vrata (55 of 60)

LE FLEXIBILITY

inštruktorji:
Katja Vršič, Vita Kremser

Za vse, ki želite izboljšati mobilnost sklepov, raziskati različne gibalne vzorce in razvijati mišično gibljivost. 

Vključuje dinamične in statične raztezne vaje ter vaje za razvoj moči celotnega telesa. Del ure posvetimo tudi sproščanju. Mobilnost in gibljivost sta motorični sposobnosti, ki z leti slabita, zato je priporočljivo redno izvajanje. Primerno tudi za seniore. 

Naj bo vaše telo krepko in gibljivo ob enem!

SIMPLE. WE GO THE EXTRA MILE FOR YOU.

Prvi obisk fitnesa + 2x skupinska vadba BREZPLAČNO!