Skupinske vadbe

Radi vadite v družbi?  Ste izbirčni?  Časovno omejeni?

PREDNOSTI SKUPINSKIH VODENIH VADB:

  • NEOMEJEN obisk, izbira in menjava po lastni želji  
  • 16 različnih vadb = 32ur vadb/teden, ki potekajo v centru, bazenu in na prostem
  • Vadbe potekajo dopoldne, popoldne in zvečer ter jih tako prilagodite glede na SVOJ URNIK
  • HITRA PRIJAVA IN ODJAVA na vadbo preko mobilne/ internetne aplikacije Studionaut
  • Vadba BREZ GNEČE – skupine so omejene z maksimalnim številom prijavljenih (v aplikaciji spremljate število prostih mest)
  • KLJUČNEGA POMENA – prilagajanje vaj posameznikovim zmožnostim in ciljem 
  • ZAČETNIK se lahko priključi k vadbi kadarkoli v letu, saj so vaje stopnjevane od lažje, srednje, do težje izvedbe 
 

Vrhunska ekipa strokovnih in simpatičnih inštruktorjev so pri nas pogoj za varno in prijetno vadbo!

Glede na vaše osebne cilje in želje vam pomagamo izbrati tisto skupinsko vadbo oziroma kombinacijo tistih, ki vam bodo najhitreje prinesle zastavljene rezultate. 

Ne pozabite, Lesport je družini prijazen športni center, kjer istočasno potekajo vadbe odraslih in otroški programi!

 

Katere vrste vodenih vadb izvajamo?

Funkcionalne vadbe

Le Cross, Le FITT, TNZ, Le HIIT

Kardio vadbe

Le Cycling, Le Cycling & TRX, Le Swim, Aqua fitness, Zumba

Body & Mind vadbe

Yoga, Pliates, Le Flex Mobility

Preventivne vadbe

Zdrava Lesport vadba, Le Spinalis, Program regeneracija

Play Video

LE CROSS

inštruktorji:
Leni Fafangel, Urša Žohar

Gre za funkcionalno krožno intervalno vadbo po postajah (ALL in ONE). Med vadbo izvajamo vaje s prosto telesno težo in uporabljamo različne vadbene rekvizite (proste uteži, Kettlebell uteži, TRX trakove, cardio naprave). Izboljšujemo motorične sposobnosti, kot so: moč, vzdržljivost, gibljivost, hitrost, ravnotežje, koordinacija. Težavnost prilagajamo posamezniku v skupini. 

Namenjena je vsem vadečim, od rekreativcev do dobro treniranih posameznikov. Naj bo vaše telo nepremagljivo!

TRX + CARDIO

inštruktorji:
Leni Fafangel, Urša Žohar

Funkcionalna  vadba s kombinacijo »Total body resistence exercise« in aerobnih vaj. S konceptom treninga pridobivamo na moči, mišičnem tonusu, stabilizaciji ter kondicijski pripravljenosti. Vadbo izvajamo s pomočjo TRX trakov in lastno telesno težo. Zaradi tega lahko telo postavimo v različne položaje in pod različno obremenitev. Primerno tudi za seniorje.

Vse za VZDRŽLJIVO in LEPO OBLIKOVANO TELO. 

odprta vrata (16 of 60)
odprta vrata (13 of 60)

LE HIIT

INŠTRUKTORJI:
Leni Fafangel, Urša Žohar

Vadba je zasnovana na razvoju vseh motoričnih sposobnosti in pomaga izboljšati energijsko raven – takoj po vadbi se počutite najbolje, kar se lahko! Ta 45 minutni trening vpliva na metabolične procese v telesu, ki so odgovorni za polno izgorevanje kalorij še 24 ur po zaključeni vadbi (FAT BURNING EFFECT). Nobena vadba ni enaka, saj je vsaka unikatno sestavljena in vam ponuja svežo in zanimivo izkušnjo.

Ne pozabite,  smo ekipa, ki vas spodbuja in motivira, vse to v zabavnem in vrhunsko opremljeni dvorani!

ZUMBA

INŠTRUKTORJI:
Ksenija Čajnikova
Zumba je dinamična plesno-športna vadba, zasnovana na principu intervalnega treninga. Združuje aerobiko in različne vrste plesov 
(reggaeton, hip-hop, salsosambo, mambo, merengue in mnoge druge), spremlja pa jo energična latinoameriška glasba. Konec vadbe je namenjen umiranju in ohlajanju telesa.
 
Energična in zabavna plesna vodena vadba!
zumba

LE FITT

INŠTRUKTORJI:
Urša Žohar, Vesna Žlogar

Funkcionalna vadba, ki bo dobro prepotila in učvrstila vaše telo, saj bomo z uporabo stepa, palice in kolutkov okrepili mišice celotnega telesa. S pomočjo glasbe se bomo poigrali s hitrostjo izvedbe in številom ponovitev.

Za vse starostne skupine in različno fizično pripravljene, od začetnikov do vrhunsko treniranih, saj je možna Individualna prilagoditev obremenitev.

Bodi FITT!

IMG_2646
87504764_205116274202117_2049946040219467776_n

LE CYCLING

INŠTRUKTORJI:
Andraž Obid

Skupinska kardio vadba za vzdržljivost, tehniko in moč na stacionarnem kolesu. Intenzivnost je prilagojena vsakemu posamezniku. Ob glasbeni spremljavi in svetlobnimi efekti se treningi izvajajo v petih različnih območjih, tako aerobno kot anaerobno. 

Pridi in zavrti skupaj z nami!

TNZ

INŠTRUKTORJI:
Vesna Žlogar

TNZ je srednje intenzivna vadba, primerna za začetnike kot za športno bolj aktivne. Vadba je usmerjena v krepitev mišic, ki prispevajo k stabilnosti in ravnotežju posameznika ter oblikuje trebuh, noge in zadnjico. Obremenitev povečujemo z uporabo elastik in uteži. Pestra kombinacija vaj in visoko število ponovitev pa povečuje vzdržljivost in pospeši metabolizem za hitrejše izgorevanje maščob. TNZ vadba pomaga tudi povečati kostno gostoto, ki je ključnega pomena v zrelih letih.

TNZ – trebuh, noge, zadnjica za funkcionalno in športno oblikovano telo!

TNZ_3
BAZEN (2 of 8)

LE SWIM

INštruktorji:
Leni Fafangel, Martin Leščešen

Rekreativno plavanje, kjer je poudarek na učenju pravilne tehnike. Za bolj zagrizene pa poskrbimo z bolj zahtevno vsebino plavalnih serij. 

Za vse ki, si želite naučiti pravilno plavati in pridobiti na plavalni kondiciji ter se obenem imeti fajn.

Primerno tudi za seniorje.

Plavanje je lahko tudi zabavno! 🙂

 

AQUAJOGGING

inštruktorji:
Vita Kremser

Novost na Obali! Učinkovita kardio vadba v vodi, nežna do sklepov in vezi,  z veliko porabo energije. Premagovali bomo upor vode na različne načine – tek pod vodo, z lastno težo, pripomočki, pasovi itd.. Odlična vadba, če je vaš cilj preoblikovanje telesa.

Primerno tudi za (post)rehabilitacijo, nosečnice in seniorje.

Zabava v vodi ob glasbi, zagotovljena! 

odprta vrata (37 of 60)
odprta vrata (35 of 60)

PILATES

inštruktorji:
Ksenija Čajnikova

Pilates je namenjen predvsem krepitvi mišic trupa, globokim stabilizatorjem, mobilizatorjem hrbtenice in izboljšanju gibljivosti telesa.  Pomaga pri ozaveščanju gibanja in pravilnemu izvajanju gibov pri vsakodnevnih aktivnostih. Če ste podvrženi sedečemu načinu življenja ali nepravilnim gibalnim vzorcem med delovnim časom, preventivno ukrepajte in zaščitite svojo hrbtenico. 

Primerna vadba za vsakogar.

YOGA

inštruktorji:
Yulia Shapieva, Vita Kremser

Celostna oblika vadbe ima ugodne učinke na telo in um, tako da se lahko optimalno pripravimo na dan, ki je pred nami. Poudarjamo pravilno izvedbo in varnost med gibanjem ter usklajenost z dihanjem in zavedanjem.

Yoga je primerna za vsakogar, ne glede na starost, spol, predznanje in gibljivost.

odprta vrata (32 of 60)
odprta vrata (55 of 60)

LE FLEX MOBILITY

inštruktorji:
Vita Kremser

Za vse, ki želite izboljšati mobilnost sklepov, raziskati različne gibalne vzorce in razvijati mišično gibljivost. 

Vključuje dinamične in statične raztezne vaje ter vaje za razvoj moči celotnega telesa. Del ure posvetimo tudi sproščanju. Mobilnost in gibljivost sta motorični sposobnosti, ki z leti slabita, zato je priporočljivo redno izvajanje. Primerno tudi za seniore. 

Naj bo vaše telo krepko in gibljivo ob enem!

ZDRAVA VADBA LESPORT

inštruktorji:
Urša Žohar

Si začetnik? Bi se rad ukvarjal s športno aktivnostjo, pa ne veš kako se lotiti?

Pravijo, da je vsak začetek težak, vendar ni nujno temu tako. Zdrava vadba Lesport pomaga ohranjati in razvijati gibalne vzorce, ki jih potrebujemo za opravljanje pomembnih vsakodnevnih življenjskih zahtev. Temelji na razvijanju aerobnih sposobnosti, moči in gibljivosti, pravilnem izvajanju in prilagoditvi zahtevnosti vaj, razvoju zmogljivosti mišic medeničnega dna in razvoju občutka za pravilno držo.

Primerno tudi za seniore. Naj bo začetek prijeten!

Play Video
IMG_9778-2

LE SPINALIS

Vaditelji:
Urša Žohar

Preventivna vadba z namenom ohranjanja zdrave hrbtenice. Poudarek bo na krepitvi mišic trupa in obhrbteničnih mišic ter učenju pravilnih vzorcev gibanja in drže. Primerna je za vse starostne skupine.

»Hrbtenica je drevo življenja, spoštuj jo.« (Martha Graham)

PROGRAM REGENERACIJA

inštruktorji:
Leni Fafangel

Preventivna vadba, ki se jo lahko udeležijo vsi, ki jim zaradi napornega tempa življenja primanjkuje energije in bi si jo radi čim prej povrnili, obenem pa naredili nekaj dobrega zase. Sestavljena iz lažje aerobna aktivnosti, vaj za sprostitev obremenjenih delov telesa in masaže z masažnimi valji. Vadbo zaključimo z odličnim regeneracijskim napitkom.

Primerno tudi za seniorje. 

Sprostitev je pomemben del vadbe!

Handsome Healthy Guy Doing an Exercise on a Mat with Foam Roller on his Upper Back

SIMPLE. WE GO THE EXTRA MILE FOR YOU.

Prvi obisk fitnesa + 2x skupinska vadba BREZPLAČNO!